2012. május 24., csütörtök

ajaj


Én igazán nem is tudom, hogy felejthettem el, hogy gondoltam ezt, hogy a játék eredményét, amit a blogon játszunk, csak a fészbukon teszem közzé?? :) És ez csak ma este esett le. Elnézést kérek azoktól, akik nincsenek a fent a fb-on, és esetleg még mindig izgulnak, valószínűleg úgy gondoltam, hogy úgyis mindenki onnan jött kommentelni...vagy olvas valaki itt, aki nincs ott?
Ebből is látszik, hogy érdemes lájkolni a rajongói oldalt, sokkal jobban pörög, mint  a blog, több az interakció, sokkal több képet töltök fel oda...gyertek, gyertek, várunk mindenkit szeretettel itt!
Tehát a szülinapi játék nyertese most a 31-es számú kommentelő, Rezeda, aki egy Manka-csomagot kap majd, a fent látható Mankával és egy Manka könyvvel. Szívből köszönöm mindenkinek, hogy jött, és megírta, úgy látom, a szivárványos Mankákat nagyon szeretitek, és a pizsiseket, valamint a macikat..Fridát ki ne hagyjam, szóval nagyon örülök, hogy mindenki megtalálja a neki kedveset! 
*
Tartsatok a Mankákkal továbbra is, nagy tervekkel vágunk neki a 4. életévnek!
Köszönöm!

3 megjegyzés:

peva írta...

Több-kevesebb kihagyással olvasom a blogodat, gratulálok! Annyira helyesek, és lélekkel teliek ezek a Mankák! Csodaszép anyagokat használsz, ezért mindegyik külön egyéniség lesz. Lehet hogy én is benevezek egyszer egy babára. További jó alkotást!

Mónika írta...

Köszönöm! Azt is, hogy kiemeled, hogy lélekkel teliek, valamilyen módon sokan mások is ezt fogalmazzák meg.

miss Scotty írta...

Nyugi Mónika, én is csak a fb-on közöltem a játékom eredményét (míg egy olvasóm nem írt, hogy a blogon is kellene). :)

További sok Mankát kívánok!!!

Scotty